Wpisy archiwalne w kategorii
Treking
Dystans całkowity: | 48343.90 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 2301:28 |
Średnia prędkość: | 21.01 km/h |
Maksymalna prędkość: | 82.10 km/h |
Suma podjazdów: | 352992 m |
Liczba aktywności: | 1072 |
Średnio na aktywność: | 45.10 km i 2h 08m |
Więcej statystyk |
Do pracy
Dane wycieczki:
DST: 14.40 km AVS: 23.35 km/h
ALT: 53 m MAX: 34.70 km/h
Temp:-3.0 'C
Do pracy. Niestety znowu wróciła zima, której powoli mam coraz bardziej dość
Dane wycieczki:
DST: 14.40 km AVS: 22.15 km/h
ALT: 59 m MAX: 39.30 km/h
Temp:-2.0 'C
Do pracy. Nieprzyjemna pogoda - rano mocny deszcz
Dane wycieczki:
DST: 14.50 km AVS: 22.89 km/h
ALT: 48 m MAX: 41.40 km/h
Temp:5.0 'C
Warszawa - Ożarów Maz. - Pruszków - Brwinów - Nadarzyn - Warszawa
Wycieczka na podbój powiatu pruszkowskiego. Warunki do jazdy niestety beznadziejne - bardzo mocny zachodni wiatr (choć ciepło), w pierwszej części jechałem głównie na zachód, więc zdrowo się namęczyłem, chwilami na prostej dawało się jechać zaledwie 15km/h. Powiat pruszkowski bardzo mnie rozczarował - poza rejonem Nadarzyna tereny po prostu brzydkie, do tego fatalne drogi, nie spodziewałem się że pod Warszawą jeszcze coś takiego może istnieć. A trafiały się i dziury na dokładnie całej szerokości jezdni, czy 30 metrowe kałuże, nawet na drodze wojewódzkiej był odcinek z chamskich kamyczków. Powrót już dużo łatwiejszy, wiatr bardzo pomagał, na krótkim kawałku szosy katowickiej bez problemu jechało się 35-38km/h (na kolcowanych oponach!)
Zaliczone gminy - 6 (Michałowice, PIASTÓW, OŻARÓW MAZOWIECKI - miasto powiatowe, PRUSZKÓW - miasto powiatowe, BRWINÓW, Nadarzyn)
Wycieczka na podbój powiatu pruszkowskiego. Warunki do jazdy niestety beznadziejne - bardzo mocny zachodni wiatr (choć ciepło), w pierwszej części jechałem głównie na zachód, więc zdrowo się namęczyłem, chwilami na prostej dawało się jechać zaledwie 15km/h. Powiat pruszkowski bardzo mnie rozczarował - poza rejonem Nadarzyna tereny po prostu brzydkie, do tego fatalne drogi, nie spodziewałem się że pod Warszawą jeszcze coś takiego może istnieć. A trafiały się i dziury na dokładnie całej szerokości jezdni, czy 30 metrowe kałuże, nawet na drodze wojewódzkiej był odcinek z chamskich kamyczków. Powrót już dużo łatwiejszy, wiatr bardzo pomagał, na krótkim kawałku szosy katowickiej bez problemu jechało się 35-38km/h (na kolcowanych oponach!)
Zaliczone gminy - 6 (Michałowice, PIASTÓW, OŻARÓW MAZOWIECKI - miasto powiatowe, PRUSZKÓW - miasto powiatowe, BRWINÓW, Nadarzyn)
Dane wycieczki:
DST: 88.80 km AVS: 21.48 km/h
ALT: 450 m MAX: 39.90 km/h
Temp:9.0 'C
Do pracy.
Okropna pogoda w czasie powrotu - spory deszcz i silny wiatr
Okropna pogoda w czasie powrotu - spory deszcz i silny wiatr
Dane wycieczki:
DST: 14.50 km AVS: 21.75 km/h
ALT: 59 m MAX: 38.30 km/h
Temp:2.0 'C
Do pracy
Dane wycieczki:
DST: 14.50 km AVS: 22.89 km/h
ALT: 53 m MAX: 37.00 km/h
Temp:1.0 'C
Do pracy
Dane wycieczki:
DST: 14.50 km AVS: 22.89 km/h
ALT: 60 m MAX: 38.30 km/h
Temp:-2.0 'C
Warszawa (Wilanów - Wawer - Wesoła - Rembertów - Praga Południe - Praga Północ - Targówek - Białołęka - Żoliborz - Bielany - Bemowo - Ursus - Włochy - Ochota - Wola - Śródmieście - Mokotów - Ursynów)
W ramach zdobywania gmin postanowiłem oficjalnie zaliczyć stolicę, a jako że to największe polskie miasto (no i to moje miasto :) - wyjątkowo postanowiłem objechać wszystkie 18 dzielnic Warszawy. Patrząc na mapę wydawało mi się, że wyjdzie to jakieś 70-80km, okazało się jednak sporo więcej; niemniej jechało się całkiem nieźle, szczególnie jak na tak spory dystans przejechany w czysto miejskim terenie.
W ramach zdobywania gmin postanowiłem oficjalnie zaliczyć stolicę, a jako że to największe polskie miasto (no i to moje miasto :) - wyjątkowo postanowiłem objechać wszystkie 18 dzielnic Warszawy. Patrząc na mapę wydawało mi się, że wyjdzie to jakieś 70-80km, okazało się jednak sporo więcej; niemniej jechało się całkiem nieźle, szczególnie jak na tak spory dystans przejechany w czysto miejskim terenie.
Dane wycieczki:
DST: 109.50 km AVS: 21.19 km/h
ALT: 248 m MAX: 39.80 km/h
Temp:-4.0 'C
Warszawa - Góra Kalwaria - Sobienie-Jeziory - Celestynów - Otwock - Warszawa
Zimowa przejażdżka śladami podwarszawskich gmin. Niestety widać, że zima odcisnęła mocne piętno na jakości dróg, parukilometrowy kawałek (po wjeździe na skarpę) przed samą Górą Kalwarią - to jest obecnie poziom kiepskiej drogi na Ukrainie. Do tego akurat go łatali w najbardziej prymitywny sposób - czyli posypywanie dziur gorącym żwirkiem, co jest raczej udawaniem że się cokolwiek robi a nie naprawą drogi. Po przejeździe na prawą stronę Wisły odbiłem spory kawałek na południe b zaliczyć gminę Sobienie-Jeziory, parę kilometrów boczą drogą jechałem po zlodowaciałym śniegu, więc kolce się przydały, podobnie jak na kawałku do Całowania. Powrót standardowy przez Celestynów i Otwock, pod koniec już nocą czuło się zmęczenie.
Zaliczone gminy - 7 (KONSTANCIN-JEZIORNA, GÓRA KALWARIA, KARCZEW, Sobienie-Jeziory, Celestynów, OTWOCK - miasto powiatowe i JÓZEFÓW)
Zimowa przejażdżka śladami podwarszawskich gmin. Niestety widać, że zima odcisnęła mocne piętno na jakości dróg, parukilometrowy kawałek (po wjeździe na skarpę) przed samą Górą Kalwarią - to jest obecnie poziom kiepskiej drogi na Ukrainie. Do tego akurat go łatali w najbardziej prymitywny sposób - czyli posypywanie dziur gorącym żwirkiem, co jest raczej udawaniem że się cokolwiek robi a nie naprawą drogi. Po przejeździe na prawą stronę Wisły odbiłem spory kawałek na południe b zaliczyć gminę Sobienie-Jeziory, parę kilometrów boczą drogą jechałem po zlodowaciałym śniegu, więc kolce się przydały, podobnie jak na kawałku do Całowania. Powrót standardowy przez Celestynów i Otwock, pod koniec już nocą czuło się zmęczenie.
Zaliczone gminy - 7 (KONSTANCIN-JEZIORNA, GÓRA KALWARIA, KARCZEW, Sobienie-Jeziory, Celestynów, OTWOCK - miasto powiatowe i JÓZEFÓW)
Dane wycieczki:
DST: 100.50 km AVS: 21.85 km/h
ALT: 196 m MAX: 37.60 km/h
Temp:-3.0 'C
Kolekcja Gmin
Warszawa - Piaseczno - Grójec - Tarczyn - Warszawa
Szukając ciekawej motywacji do jazdy postanowiłem się w tym roku wziąć za zbieranie polskich gmin (także miast i powiatów). A że mamy ich ponad 2000 - zejdzie się duuużo czasu :)). Myślę że to bardzo fajna motywacja do zwiedzania naszej pięknej ojczyzny na rowerze, do jazdy nie tylko po oklepanych atrakcjach - ale dokładnie CAŁEJ Polsce.
Na dzisiejszej typowej podwarszawskiej trasie do Grójca odwiedziłem 6 gmin i 2 powiaty, jechało się dość ciężko, przeszkadzał nieco wredny wiatr, który jakoś tak wiał, że większość trasy mi przeszkadzał.
Zaliczone gminy - 6 (PIASECZNO - miasto powiatowe, Prażmów, GRÓJEC - miasto powiatowe, TARCZYN, Raszyn i Lesznowola)
Warszawa - Piaseczno - Grójec - Tarczyn - Warszawa
Szukając ciekawej motywacji do jazdy postanowiłem się w tym roku wziąć za zbieranie polskich gmin (także miast i powiatów). A że mamy ich ponad 2000 - zejdzie się duuużo czasu :)). Myślę że to bardzo fajna motywacja do zwiedzania naszej pięknej ojczyzny na rowerze, do jazdy nie tylko po oklepanych atrakcjach - ale dokładnie CAŁEJ Polsce.
Na dzisiejszej typowej podwarszawskiej trasie do Grójca odwiedziłem 6 gmin i 2 powiaty, jechało się dość ciężko, przeszkadzał nieco wredny wiatr, który jakoś tak wiał, że większość trasy mi przeszkadzał.
Zaliczone gminy - 6 (PIASECZNO - miasto powiatowe, Prażmów, GRÓJEC - miasto powiatowe, TARCZYN, Raszyn i Lesznowola)
Dane wycieczki:
DST: 91.20 km AVS: 22.33 km/h
ALT: 273 m MAX: 34.20 km/h
Temp:-2.0 'C