Wtorek, 30 kwietnia 2013Kategoria >100km, >200km, Rower szosowy, Wypad
Lubelskie - II dzień

Start nieciekawy - już po paru kilometrach, gdy dojechałem do Ostrowa Lubelskiego zaczęło padać, w deszczu jechałem ok. 20km, ale po tym pogoda już przez cały dzień była stabilna - prawie bez wiatru i pod 20'C. Dziś zaliczam głównie powiat chełmski, w rejonie Rejowca Fabrycznego asfaltowa droga z mapy okazała się dość piaszczystą gruntówką, którą musiałem się kawałek przebijać. Z Rejowca ładny leśny kawałek na Chełm, gdzie odpoczywam na przyjemnym ryneczku, gdy byłem tutaj ostatni raz wszystko było rozkopane; tym razem centrum jest już elegancko odnowione. Następnie robię sporą pętlę dookoła miasta za gminami i kieruję się na południe, pod koniec dnia w rejonie Hrubieszowa już sporo górek, nocuję w lesie kawałek przed Miączynem.

Zaliczone gminy - 24 (OSTRÓW LUBELSKI, Uścimów, Puchaczów, Cyców, Siedliszcze, Wierzbica, Rejowiec Fabryczny-wieś, Rejowiec, REJOWIEC FABRYCZNY, Chełm-wieś, CHEŁM - miasto powiatowe + powiat grodzki, Sawin, Ruda-Huta, Dorohusk, Kamień, Leśniowice, Żmudź, Dubienka, Białopole, Wojsławice, Uchanie, Trzeszczany, Grabowiec, Miączyn)
Dane wycieczki: DST: 221.10 km AVS: 22.79 km/h ALT: 1023 m MAX: 44.30 km/h Temp:17.0 'C