Piątek, 15 marca 2013Kategoria Rower szosowy, Wycieczka
Warszawa - Piaseczno - Tarczyn - Janki - Warszawa

Wypad do Tarczyna, drogi już suche, ale za to bardzo mocny wiatr z północy. Odcinki do Tarczyna z bocznym wiatrem jechało się fatalnie, na drodze w wielu miejscach był nawiany śnieg, czasem już podmarznięty, a wiatr spychał na środek jezdni. W takich warunkach jazda na wąskich kołach i z fatalnymi na zimę SPD - to już ekstremum. Z Tarczyna za to czołowo pod wiatr, po odkrytym terenie, więc wiatr wycinał strasznie, dopiero w samej Warszawie zrobiło się sensowniej. Pół drogi kląłem na tę cholerną zimę - mam już tego serdecznie dosyć, a póki co nie zanosi się na to, że szybko złapie prawdziwa wiosna :((
Dane wycieczki: DST: 65.10 km AVS: 24.72 km/h ALT: 314 m MAX: 41.50 km/h Temp:-3.0 'C

Oby tak. ;)

Wilku, przyznam, że zaskoczyło mnie, że ktoś tak twardy jak Ty może mieć dość zimy...
Ja mam tylko dość słońca, po bodajże trzecim słonecznym dniu w tym roku (i drugim z rzędu). :)
mors
- 23:42 sobota, 16 marca 2013 | linkuj
Czyli wygląda na to, że to administrator zablokował to konto, a nie lens samodzielnie je wyłączył
- 20:08 sobota, 16 marca 2013 | linkuj
No faktycznie...
>konto zablokowane<-nie wiem co to znaczy:)
funio
- 18:56 sobota, 16 marca 2013 | linkuj
No rzeczywiście znikł, ciekawe czy na stałe (czy tylko tymczasowo wyłączył blog) i czy dobrowolnie?
- 23:15 piątek, 15 marca 2013 | linkuj
"...wiatr spychał na środek jezdni."
A Lensa chyba z niej zupełnie zwiało:)
daniel3ttt
- 23:10 piątek, 15 marca 2013 | linkuj
A za to nad Białorusią przechodzi cyklon ;))
- 17:46 piątek, 15 marca 2013 | linkuj
W wszystkich wiadomościach trąbią o śniegu w Polsce a w Rudzie Śląskiej świeci piękne słoneczko :) i gdyby nie ten lekki mrozik i wiaterek to była by piękna wiosna :)