Wtorek, 22 lutego 2011Kategoria Treking, Wycieczka
Warszawa - Piaseczno - Tarczyn - Warszawa

Standardowy wypad do Tarczyna - zima w pełni, ani myśli odpuszczać :) Ciągle mam problemy z marznącymi stopami, na trasach powyżej 2 godzin mocno to przeszkadza.
Dane wycieczki: DST: 64.20 km AVS: 23.63 km/h ALT: 142 m MAX: 31.00 km/h Temp:-8.0 'C

A rzeczywiście - kojarzę to spotkanie ;)
Niestety problemy ze stopami mam podobne mimo grubych zimowych butów, sople na kominiarce na dłuższych trasach to też norma
- 19:50 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Czy mineliśmy się na dziś na skrzyżowaniu "słabym organizacyjnie " za piasecznem?

Ja na stopach mam trzy pary skarpet luzno (gruba warstwa pzryścienna ) i na to woreczek foliowy chroni od wiatru (konwekcjia wymuszona zminimalizowana) aż powyżej kostki jak skarpety . Co 45min przez 100 m pcham rower truchtem (rozruszane palce). Metody nieprofesjonazne , bo HI-TEC to to nie jest , ale mi pomaga. Natomiast ja mam sople 5cm na brodzie i wąsach po 2h jazdy.

Miałem się do Pana podłączyć na jakąś 100 ,ale raczej nie dam rady. . . poki co.