Poniedziałek, 22 marca 2010Kategoria >100km, Treking, Wyprawa
Marcowe Alpy

I dzień – [PL] - Bielsko-Biała – Milówka – Koniaków – Zwardoń – [SK] – Cadca – Żylina – Klacno

Relacja i zdjęcia z wyprawy
Dane wycieczki: DST: 160.30 km AVS: 21.61 km/h ALT: 1630 m MAX: 67.50 km/h Temp:10.0 'C

Nic nie spowalniałeś, jechaliśmy tym samym tempem. Dla mnie średnia nie ma większego znaczenia, głębiej się nad nią pochylam tylko, żeby wyliczyć z grubsza realny czas przejazdu, by wyrobić się do wieczora, czy na pociąg. Z bagażem jeżdżę w granicach 20-22km/h, na luzie 25km/h - i takie wartości mnie satysfakcjonują. Jakbym cały czas dociskał na maksa, regularnie trenował to te 30km/h byłoby w moim zasięgu - tylko wtedy jazda zamienia się w oglądanie przedniego koła i licznika - a to mi nie bardzo odpowiada.
- 12:20 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj
Dzięki za jazdę i gratuluję wyprawy. Mam nadzieję że zbytnio nie spowalniałem pierwszego dnia :P (bo tym razem rower nie ważył mi 20 kilo, jeno koło 13 razem z "bagażem" i wodą).