Piątek, 2 października 2009Kategoria Rower szosowy, Wycieczka
Warszawa - Góra Kalwaria - Celestynów - Otwock - Warszawa

Wypad do Celestynowa, nieprzyjemny zimny wiatr, niestety dobra pogoda już się skończyła i chyba prędko nie wróci...
Dane wycieczki: DST: 82.20 km AVS: 27.40 km/h ALT: 316 m MAX: 62.30 km/h Temp:11.0 'C

Jasne że nie :-) - gołoledź pewnego styczniowego dnia w 2006 r. w moim Ebowie i padający poziomo śnieg przy raczej nieporównywalnym z Islandią wietrze już wtedy mi uświadomiły,że odzież to nie wszystko :-). Ale to rzadkie przypadki :-). Pozdrower.
MARECKY
- 17:08 niedziela, 4 października 2009 | linkuj
Pojedź na Islandię - to zobaczymy czy dalej taki przekonany do tej tezy będziesz :))
Polecam moją relację z pierwszego dnia, mimo świetnego wyposażenia i ciuchów za grube pieniądze miałem wszystkiego dosyć:
[url]http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/islandia/islandia.html[/url]

Dobre ciuchy pomagają, ale nie oszukujmy się - różnicy tych 20-30 stopni (jak bywa w zimie) nie zniwelują, wiatru (a ten z reguły wieje jesienią i zimą mocniej)też nie zatrzymają
- 20:20 piątek, 2 października 2009 | linkuj
Zawsze jest dobra pogoda na rower :-). Są tylko źle ubrani ludzie ;-). Pozdrower.