Poniedziałek, 14 września 2009Kategoria >100km, Rower szosowy, Wycieczka
Warszawa - Góra Kalwaria - Mińsk Mazowiecki - Warszawa
Dość udana próba szybszego wypadu. Po raz pierwszy od ponad roku założyłem SPD do roweru, na pewno trochę się na szybkości dzięki temu zyskuje. Generalnie do Mińska raczej pod lekki wiaterek, z powrotem z lekkim w plecy. Niestety w końcówce rozbolało mnie lewe kolano (miałem już z nim problem na wypadzie na Mazury). Trasa niespecjalna, głównie ruchliwe drogi (do Mińska obwodnica Warszawy dla tirów), z powrotem szosa terespolska. Na szczęście na obu przez większość dystansu jest pobocze.
Komentarze
Dość udana próba szybszego wypadu. Po raz pierwszy od ponad roku założyłem SPD do roweru, na pewno trochę się na szybkości dzięki temu zyskuje. Generalnie do Mińska raczej pod lekki wiaterek, z powrotem z lekkim w plecy. Niestety w końcówce rozbolało mnie lewe kolano (miałem już z nim problem na wypadzie na Mazury). Trasa niespecjalna, głównie ruchliwe drogi (do Mińska obwodnica Warszawy dla tirów), z powrotem szosa terespolska. Na szczęście na obu przez większość dystansu jest pobocze.
Dane wycieczki:
DST: 104.90 km AVS: 31.16 km/h
ALT: 420 m MAX: 56.70 km/h
Temp:20.0 'C
Komentarze
Nooo, ładnie! :)
Ale aż tyle sumy podjazdów na Mazowszu? U mnie wyszło niemal 300, fakt, że starałem się możliwie płaską trasą wybrać (w granicach rozsądku - po prostu pojechałem na zachód, gdzie jest najbardziej płasko, a nie na wschód czy południe, gdzie jest bardziej pagórkowato ;)
Aczkolwiek Vetta pokazała właśnie ponad 400 i widać że konsekwentnie pokazuje ok. 30% więcej niż VDO i Sigma. Wygląda to kompletnie od czapy, ale tak naprawdę kto to może wiedzieć, jaka jest prawda...? ;) aard - 19:39 sobota, 19 września 2009 | linkuj
Ale aż tyle sumy podjazdów na Mazowszu? U mnie wyszło niemal 300, fakt, że starałem się możliwie płaską trasą wybrać (w granicach rozsądku - po prostu pojechałem na zachód, gdzie jest najbardziej płasko, a nie na wschód czy południe, gdzie jest bardziej pagórkowato ;)
Aczkolwiek Vetta pokazała właśnie ponad 400 i widać że konsekwentnie pokazuje ok. 30% więcej niż VDO i Sigma. Wygląda to kompletnie od czapy, ale tak naprawdę kto to może wiedzieć, jaka jest prawda...? ;) aard - 19:39 sobota, 19 września 2009 | linkuj
Ja pozbyłem się problemu z bólem kolan, gdy założyłem SPD - siła rozkłada się równomiernie i kolana mniej się męczyły.
Że tyle km bez spd jeździłeś, aż się dziwię, przecież ten system daje dużo, zwłaszcza na podjazdach. vanhelsing - 17:03 piątek, 18 września 2009 | linkuj
Że tyle km bez spd jeździłeś, aż się dziwię, przecież ten system daje dużo, zwłaszcza na podjazdach. vanhelsing - 17:03 piątek, 18 września 2009 | linkuj
wilk sciągnij krawat albo skruć to kolano przestanie boleć
Anonimowy tchórz - 16:45 piątek, 18 września 2009 | linkuj
wilk ściągnij krawat albo skruć to kolana przestaną boleć
Anonimowy tchórz - 16:42 piątek, 18 września 2009 | linkuj
O, widzę że może jednak przekonasz się do SPD. Tylko bloki ustaw dobrze, bo będzie to na co narzekałeś :)
Ja jeżdżę w SPD już prawie rok, żadnych większych problemów z kolanami nie mam, a nawet chyba się mi poprawiło nieco. madman - 18:49 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj
Ja jeżdżę w SPD już prawie rok, żadnych większych problemów z kolanami nie mam, a nawet chyba się mi poprawiło nieco. madman - 18:49 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!