Sobota, 13 maja 2023Kategoria >100km, >200km, Canyon 2023, Wypad
Na kwietniowym wypadzie na Ukrainę i Słowację musiałem odpuścić ostatni dzień ze względu na chorobę - dzisiaj postanowiłem nadrobić te zaległości ;)). Trasa dobrze znana z MPP, który parę razy jechał w tym rejonie, grupuje najciekawsze szosowe podjazdy w tej okolicy. Na dzień dobry idą Krowiarki z pięknymi widokami na Babią Górę.

Później wjeżdżam w pas pogórzy z morderczymi ściankami na Makowską Górę czy Zachełmną. Pogoda przyjemna, choć gdy wyjeżdżam z gór zaczyna mocno wiać ze wschodu. W Olkuszu umówiłem się z mieszkającym na Jurze Markiem Dembowskim, zjedliśmy posiłek w Macu i ruszyliśmy na pętelkę po Jurze, żegnamy się przed Pilicą

Za Pilicą już się zaczyna wypłaszczać, a wiatr pod wieczór na szczęście się uspokoił, więc końcówkę do Włoszczowy jechało się całkiem przyzwoicie. Wracam pociągiem z Włoszczowy-Północ, o którą było swego czasu tyle szumu, ale jak dla mnie to bardzo wygodne połączenie - niecałe 2h i jestem w Warszawie.

Dane wycieczki: DST: 243.00 km AVS: 22.85 km/h ALT: 2677 m MAX: 68.60 km/h Temp:16.0 'C