Poniedziałek, 24 kwietnia 2023Kategoria Canyon 2023, Wypad
Rano czuję się już bardzo słabo, w tych warunkach uznałem, że jechanie ponad 200km po górach do Włoszczowy (co miałem w planie) nie ma sensu. Taka jazda raz, że byłaby bardzo męcząca, a dwa - nie dawałaby żadnej przyjemności. Postanawiam więc dojechać do najbliższej stacji kolejowej i stamtąd wrócić do Warszawy. Ale przez niekończący się (trwający od dobrych 10 lat) remont linii kolejowej do Zakopanego okazało się, że pociągi jeżdżą dopiero z Kalwarii Zebrzydowskiej, więc tam musiałem jechać. A ruszyć musiałem jeszcze przed świtem, gdy zjechałem do doliny Suchej Beskidzkiej to zrobiło się piekielnie zimno, chwilami 2'C - w sam raz na jazdę z gorączką i przeziębieniem ;). Ale nie było wyjścia musiałem się przemordować te 35km, dopiero koło Kalwarii zaczęło się robić cieplej.

Pomimo, że ostatni dzień musiałem odpuścić - cały wyjazd generalnie udany. Udało się zrealizować większość trasy, pojeździć po rejonach, które lubię, do tego zaliczyć sporo gór, co zawsze poprawia kondycję.
Dane wycieczki: DST: 34.40 km AVS: 24.00 km/h ALT: 226 m MAX: 58.50 km/h Temp:6.0 'C