Środa, 23 grudnia 2020Kategoria Canyon 2020, Wycieczka
Wczoraj nasz premier otworzył 15km trasy S2 wraz z nowym Mostem Południowym - więc wybrałem się zobaczyć jak wyglądają tam opcje przejazdu rowerem. W skrócie - jest elegancko, wzdłuż całej trasy będzie wysokiej jakości asfaltowa ścieżka rowerowa, trochę gorzej sam most, bo tam jest ścieżka z betonu, gładki ale ma tendencje do kruszenia się i zbierania małej ilości kamyczków; taka nawierzchnia wymaga regularnego czyszczenia. Obecnie jeszcze całość nie jest skończona, w paru miejscach trzeba zjeżdżać na drogi techniczne - ale cały odcinek od Przyczółkowej da się przejechać po utwardzonej nawierzchni. Gdy zostanie oddana do użytku ursynowska część trasy, wraz z tunelem - dojedzie jeszcze rowerowy łącznik z Ursynowa, który osobiście mi bardzo pasuje, bo będzie to wygodna wylotówka.

A pogoda dzisiaj elegancka, po wczorajszym syfie dzisiaj wreszcie piękne słońce, tylko śniegu brakuje do prawdziwych Świąt :)

Dane wycieczki: DST: 29.70 km AVS: 22.00 km/h ALT: 101 m MAX: 34.30 km/h Temp:5.0 'C