Niedziela, 28 czerwca 2020Kategoria Canyon 2020, Wycieczka
Pętelka przez Czersk
Najpierw wybrałem się na wybory, na szczęście kolejek, których się obawiałem nie było, głosowałem w stroju jak najbardziej patriotycznym, czyli w koszulce z polskim orłem ;)). Na dworze pełen piekarnik, raz że temperatura powyżej 30 stopni, ale przede wszystkim strasznie parne powietrze. Pierwsze pół godziny to przyzwyczajanie się do oddychania tą zupą, jeszcze do tego połknąłem jakiegoś owada i długo po nim kaszlałem, później już jakoś się człowiek przyzwyczaja i mniej to przeszkadzało. Ludzi na rowerach w Gassach multum, w Czersku jakiś odpust był akurat, dalej już mniejsza frekwencja. Droga do Szymanowa dalej w zupełnym proszku, już prawie rok jak to dłubać zaczęli i końca nie widać; rozbabrali to na maksa i absolutnie nic z tym nie robią. W drodze powrotnej zrobiłem sobie popas na lody z izotonikiem i colą, jak było gorąco najlepiej widać po stopniu zasolenia moich spodenek ;)

Dane wycieczki: DST: 86.80 km AVS: 30.46 km/h ALT: 198 m MAX: 55.70 km/h Temp:32.0 'C