Piątek, 5 kwietnia 2019Kategoria Canyon 2019, Wypad
Roztocze Plus - dojazd

Na wyjazd na Roztocze ruszam tuż po pracy, szybka wizyta w domu na obiad - i już jadę na
dworzec. Linia kolejowa do Lublina jest ciągle w remoncie, więc pociągi jadą sporo dłuższą
trasą przez Łuków i Parczew, w rezultacie czego do Lublina dojeżdżam krótko przed północą.

Stąd ruszam na nocną trasę do Annopola, gdzie byłem umówiony z Transatlantykiem; nocna jazda
całkiem OK, wiatr więcej pomaga niż przeszkadza, na drogach zupełne pustki. Trasę urozmaiciły
spotkania aż z pięcioma zającami, niedawno czytałem, że liczebność tych sympatycznych
zwierzaków się podnosi, po tym jak były już bliskie wyginięcia w Polsce - teraz mam tego jawny
dowód ;). Inne urozmaicenie to ze 3km odcinka szutrowego i to jeszcze na podjeździe, plus z 5km
rąbanki po dziurach. Ale generalnie jechało się bardzo sprawnie, więc już koło 3.15 docieram do
Marka. Krótka rozmowa i kładziemy się spać bo jutro ruszamy na Roztocze.

Dane wycieczki: DST: 79.40 km AVS: 25.75 km/h ALT: 541 m MAX: 51.80 km/h Temp:7.0 'C