Poniedziałek, 22 października 2018Kategoria Ultramaraton, NorthCape 4000
NorthCape 4000

Zapraszam na relację z mojej najważniejszej tegorocznej imprezy - czyli starcie w ultramaratonie NorthCape 4000. Trasa przez pół Europy - zaczynaliśmy jazdę pod palmami nad Gardą, kończyliśmy na Nordkappie, gdzie nic poza trawą już nie rośnie. Wspaniała przygoda, udało mi się uzyskać doskonały rezultat - zająłem 3 miejsce, na ok. 120 startujących zawodników. A na zachętę - krótki filmik w którym się również pojawiam, dobrze pokazujący klimat walki w Arktyce :)

Dane wycieczki: DST: 0.00 km AVS: km/h ALT: m MAX: 0.00 km/h Temp: 'C

Świetny wyczyn i dobrze napisana relacja. Super, brawo!
michuss
- 07:02 środa, 24 października 2018 | linkuj
Nawiązując do tego co napisał yurek55 - informacje praktyczne znacząco wzbogaciłby relację.
garmin
- 18:47 wtorek, 23 października 2018 | linkuj
W skrócie je się wszystko to co się trafi po drodze w sklepach czy knajpach, przekrój tego jest niewąski. Nie liczy się jakość tylko ilość :P
- 13:40 wtorek, 23 października 2018 | linkuj
Przeczytałem od deski do deski już wcześniej, jak tylko zajawiło się na podrozerowerowe.info i oprócz gratulacji i wyrazów szacunku za wielki sportowy sukces ma pytanie: Co Ty właściwie jadłeś oprócz wizyt w McD i Burger Kingu na promie? Jak się odżywiałeś na całej trasie, to przeciez fundamentalna sprawa.
yurek55
- 20:41 poniedziałek, 22 października 2018 | linkuj
Piękna sprawa. Brawo za wytrwałość!