Sobota, 19 września 2015Kategoria Wycieczka, Canyon, >100km
Spontan z Kotem

Na początku dnia krótki wyścig w Rawie Mazowieckiej, dystans mały - 40km, ale tempo solidne (średnia 38,6km/h); udało mi się dojechać z pierwszą grupą. Następnie miałem wracać z Rawy rowerem do domu - ale dostałem wiadomość od Marzeny, że akurat dziś jedzie do Sochaczewa. Poprzeglądałem mapę - i uznałem, że najlepiej będzie się spotkać w Łowiczu. Pogoda do jazdy bardzo przyjemna, niewielki wiatr, ciepło, ze 23-25'C, sporo słońca - jednym słowem aż chciało się jechać. Dojechałem na rynek w Łowiczu, tam czekając na Kota miałem okazję obserwować starszego gościa, który niczym nie zrażony podszedł pod reprezentacyjny budynek muzeum na samym rynku, rozpiął spodnie (które mu się przy okazji zsunęły na pół tyłka) - i odlał się na mur muzeum. Późną nocą jeszcze można by próbować usprawiedliwiać takie akcje, ale w środku dnia - brak słów...

Marzenka dojeżdża po ok. 30min i pomimo ponad 200km w nogach - długo nie dała się namawiać, żeby pojechać do samej Warszawy ;)). Do Sochaczewa jedziemy główną szosą, kawałek przed Kampinosem zjeżdżamy na drogę przez Leszno, którą już jechaliśmy prosto aż do Warszawy. Marzena pomimo kłopotów żołądkowych i dużego dystansu zasuwała że ho, do tego już od Kampinosu jechała na przodzie, bo nie planując tak długiej trasy nie zabrałem lampek. Więc słabiej widząca w nocy Marzena jechała na przodzie z przednią lampką, a ja z tyłu z tylną ;)). Od Borzęcina aż do Warszawy zasuwaliśmy ponad 30km/h za ostrokołowcem, któremu pomimo paru prób nie udało się nas zgubić ;)). Docieramy do centrum Warszawy, żeby zrobić zdjęcie z pięknie podświetlonym Pałacem Kultury i już metrem jedziemy do mnie na nocleg.

Dane wycieczki: DST: 196.40 km AVS: 29.10 km/h ALT: 438 m MAX: 60.30 km/h Temp:21.0 'C