Piątek, 24 lipca 2015Kategoria >100km, Rower szosowy, Wypad
Opolszczyzna - dzień 1

Celem tego wyjazdu było zamknięcie gminnych zdobyczy trzech województw - wielkopolskiego, dolnośląskiego oraz przede wszystkim opolskiego, gdzie zaliczonych dotąd gmin miałem niewiele.

Ruszam z Częstochowy, pierwszy dzień bardzo spokojny, wygodna jazda, bo większość trasy jechałem z wiatrem w plecy. Tereny trochę nudne, po pierwszych pagórkach za Częstochową szybko zrobiło się płasko, trochę lepiej było gdy wjechałem na boczne drogi, tam można było pooglądać wiele obrazków z okresu żniw, a złote pola w lipcu bardziej mi się podobają niż zielone na wiosnę. Zgodnie z planem docieram do Kępna, tam jem obiad i o 22 odbieram na dworcu Kota, który dotarł tu pociągiem z Poznania. Razem jedziemy 10km za miasto i nocą rozbijamy się na nocleg w lesie.

Zaliczone gminy
- 10 (Radłów, Rudniki, KLUCZBORK - miasto powiatowe, Lasowice Wielkie, WOŁCZYN, BYCZYNA, Trzcinica, Baranów, KĘPNO - miasto powiatowe, Bralin)
Dane wycieczki: DST: 191.30 km AVS: 25.97 km/h ALT: 679 m MAX: 52.60 km/h Temp:28.0 'C