Niedziela, 12 lipca 2015Kategoria >100km, >200km, Rower szosowy, Wypad
Północna Wielkopolska - dzień 2

Dziś wyraźnie najciekawszy dzień wyjazdu - na pierwszy ogień zaliczamy Krainę 100 Jezior, później sporo kręcimy się po pograniczu Wielkopolski, Lubuskiego i Zachodniego Pomorza. Dużo lasów, na drogach niewielki lub wręcz symboliczny ruch, sporo jezior - wygląda to dużo ładniej niż nieciekawa południowa Wielkopolska oraz tereny zaraz na północ od Poznania. Pogoda bardzo przyjemna do jazdy - umiarkowana temperatura i wiatr, więc jechało się sprawnie. Ale gdy po ponad 100km usiedliśmy na odpoczynek w Człopie - zupełnie nie chciało się wstawać ;)). W końcówce trasy pogoda zaczęła się powoli psuć, nawet zaczęło popadywać - widomy znak tego, że Kot wracał do siebie, ja miałem jeszcze jeden dzień jazdy by dokończyć gminy z tego rejonu.

Zaliczone gminy
- 10 (SIERAKÓW, MIĘDZYCHÓD - miasto powiatowe, Drawsko, WIELEŃ, CZŁOPA, TUCZNO, TRZCIANKA, Połajewo, Ryczywół, ROGOŹNO)

Dane wycieczki: DST: 212.50 km AVS: 25.35 km/h ALT: 677 m MAX: 48.80 km/h Temp:23.0 'C