Niedziela, 19 października 2014Kategoria >100km, Rower szosowy, Wypad
Dolny Śląsk - dzień 1

Kolejny wypad śladem gmin, tym razem na celownik wziąłem Dolny Śląsk. Dojeżdżam do Wrocławia w pięknej, słonecznej pogodzie, gdy wyjeżdżam z miasta temperatura przekracza 20 stopni, rzadko się takie luksusy w drugiej połowie października trafiają. Krajówką dojeżdżam do Środy Śląskiej, dalej juz głównie boczne drogi. Przejeżdżam blisko masywu Ślęzy na którą mam piękne widoki spod Sokółki położonej u stóp góry. Pod koniec dnia zaczyna solidnie wiać z zachodu, apogeum mam na nocnej końcówce za Strzegomiem - wieje bardzo mocno z 7-8m/s, tak że muszę jechać poniżej 20km/h. Nocuję na boisku piłkarskim (sic!) pod Świebodzicami ;)

Zaliczone gminy
 - 13 (Miękinia, ŚRODA ŚLĄSKA - miasto powiatowe, Malczyce, Ruja, Mietków, SOBÓTKA, Marcinowice, Świdnica-wieś, ŚWIDNICA - miasto powiatowe, ŻARÓW, JAWORZYNA ŚLĄSKA, STRZEGOM, Dobromierz)
Dane wycieczki: DST: 153.10 km AVS: 24.30 km/h ALT: 678 m MAX: 55.00 km/h Temp:19.0 'C

W sumie mam już ponad 2000, ale jeszcze sporo zostało. A końcówka jest najtrudniejsza, bo najdalej od miejsca zamieszkania. Dlatego gdy już dalej wyjadę to staram się robić dość intensywne wyjazdy z dużą ilością kilometrów, by dobrze czas wykorzystać
- 17:52 niedziela, 26 października 2014 | linkuj
Witam ,piękny jesienny wypad,to ile tych gmin nakosiłeś bo zliczyłem i nie mogę uwierzyć.
kviato
- 11:58 niedziela, 26 października 2014 | linkuj
W Świdnicy już kiedyś w centrum byłem. A że teraz jak tam dojeżdżałem zaczynało coraz mocniej wiać i zbliżała się noc - to skorzystałem z okazji, że na teren miasta już wjechałem i pojechałem bokiem ;)
- 11:17 niedziela, 26 października 2014 | linkuj
Szkoda, że nie wjechałeś do centrum Świdnicy, ewentualnym następnym razem zachęcam do przejażdżki po starym mieście.