Niedziela, 5 października 2014Kategoria >100km, Rower szosowy, Wypad
Pomorze Zachodnie - dzień 6
Nocowaliśmy na łąkach, a tam z reguły jest sporo chłodniej niż w lesie, o poranku wyraźnie dało się to odczuć, gdy ruszamy są zaledwie 3 stopnie. Dzisiaj sporo jedziemy głównymi drogami, ale ruch mamy dalej minimalny ze względu na niedzielę. A stara DK3 to świetne rozwiązanie na rower, doskonała droga z szerokim poboczem, po otwarciu ekspresówki z Poznania do Szczecina ruch na niej spadł drastycznie, więc można tu jechać bardzo wygodnie rowerem. Docieramy daleko na południe, aż do Dębna, tu robimy długi postój na rynku pod kościołem, słoneczko tak przyjemnie grzało, że w ogóle nie chciało się ruszać. W drugiej części dnia zaliczamy ładne rejony Pojezierza Myśliborskiego - Moryń, Chojnę, do Trzcińska-Zdrój walczymy z przeciwnym wiatrem, nocujemy w lesie pod Gryfinem.

Zaliczone gminy - 12 (Stare Czarnowo, Bielice, PYRZYCE - miasto powiatowe, Kozielice, LIPIANY, Nowogródek Pomorski, MYŚLIBÓRZ - miasto powiatowe, DĘBNO, MORYŃ, CHOJNA, TRZCIŃSKO-ZDRÓJ, Banie)
Dane wycieczki: DST: 191.40 km AVS: 24.59 km/h ALT: 685 m MAX: 40.40 km/h Temp:14.0 'C