Piątek, 6 czerwca 2014Kategoria >100km, Rower szosowy, Wycieczka
Dojazd na MP

Z Warszawy ruszam po 14, pogodę zapowiedziano taką sobie, ale pomimo to wolałem pojechać rowerem nie pociągiem do Siedlec. Początek do niczego, fatalny przejazd przez Warszawę w korkach, dopiero za Sulejówkiem zaczęła się normalna jazda. Kawałek dalej, gdy pisałem sms-a przy drodze mijają mnie Hipki, którzy również jadą na maraton. Jako, że mnie nie rozpoznali - pojechali dalej, a że przyjemniej jechać w ekipie - dogoniłem ich w Stanisławowie, dalej już jechaliśmy razem, trochę zbaczając z głównej drogi, żeby zaliczyć 2 okoliczne gminy potrzebne Hipkom. Niestety zaczęło padać, wielki opad to nie był, ale wystarczyło, żeby przemoczyć buty. W Sokołowie robimy zakupy, ja kupuję jedzenie na cały maraton, pozostałe 20km do Skrzeszewa jadę już obładowany na maksa, wraz z rzeczami wiezionymi dla znajomych miałem z 15kg bagażu, a bez sakw ciężko to pomieścić. W końcówce trasy zaczęły mnie łapać coraz silniejsze skurcze (jechaliśmy szybkim tempem); trochę mnie to zaniepokoiło. Dopiero po ok. 150km maratonu zorientowałem się, że to (jak niemal zawsze) kwestia odpowiedniej pozycji, po zmianie problem ustąpił, mimo, że na maratonie trzeba było mocniej cisnąć.
Dane wycieczki: DST: 128.40 km AVS: 29.07 km/h ALT: 383 m MAX: 48.50 km/h Temp:18.0 'C