Środa, 30 października 2013Kategoria Wypad, Rower szosowy, >100km
Wschodnia Małopolska - dzień 4

Dzisiaj niestety zepsuła się pogoda, sporo w nocy padało, zaczyna też padać po paru kilometrach mojej trasy. Ale nie ma co narzekać - jak na październik pogoda i tak okazała się wyjątkowo łaskawa. Na starcie zaliczam najcięższy podjazd wyjazdu - ścianę za Krosną, nachylenie długo trzyma ponad 10%, w końcówce jest aż 19%, na dwóch tarczach z bagażem ledwo się tu wpakowałem. Cała dalsza trasa jest mocno pagórkowata, aż roi się od krótkich wysysających siły ścianek, myślałem, że dzisiejszy dzień ze względu na krótszy dystans będzie lajtowy - ale niewiele z tego wyszło ;)) Na odpoczynek staję w pięknie położonym na wzgórzu Nowym Wiśniczu, tutaj też przestaje padać. W rejonie Niepołomic trochę się wypłaszczyło, ale końcówka mało ciekawa, głównymi drogami, ze sporym ruchem i pod zimny wiatr z zachodu. Do Krakowa docieram ze sporym zapasem czasowym, na odjazd autobusu czekam na dworcu PKP, tego co zaprojektował tamtejsze ławki w poczekalni - powinno się bez sądu postawić pod murem ;)

Zaliczone gminy - 10 (Iwkowa, Łososina Dolna, CZCHÓW, Gnojnik, Lipnica Murowana, NOWY WIŚNICZ, Żegocina, Trzciana, Łapanów, NIEPOŁOMICE)
Dane wycieczki: DST: 128.60 km AVS: 22.37 km/h ALT: 1223 m MAX: 54.50 km/h Temp:12.0 'C