Wtorek, 29 października 2013Kategoria Wypad, Rower szosowy, >100km
Wschodnia Małopolska - dzień 3

Początek dnia idealny - długi zjazd w stronę Nowego Sącza, urozmaicony krótką, ostrą ścianką w stronę Kamionki Wielkiej. Następna część dnia to boczne drogi w rejonie Łącka, znanego z jabłkowych sadów, bardzo fajnie się prezentujących na ostrych wzgórzach, wyglądają sporo lepiej niż sady znane mi z okolic Grójca. Po mocno nachylonym zjeździe do Łącka zauważyłem, że z przedniej opony przez rozdarcie z boku zaczyna już wychodzić dętka, żałowałem, że wyrzuciłem starą oponę w Gorlicach, ale rozdarcie nie było na szczęście poważne, podklejona od wewnątrz opona wytrzymała do końca trasy. Z Łącka jadę długi odcinek wzdłuż Dunajca aż do Szczawnicy, by zaliczyć tamtejszą gminę, wracać musiałem tą samą drogą; ale zbieracze gmin wiedzą, że nie ma co zostawiać takich "dziur" ;)). W stronę Limanowej zaliczam długi podjazd na przełecz Ostrą (812m) i jeszcze kilka ścianek w rejonie Tymbarku; nocuję kawałek za Limanową.

Zaliczone gminy - 11 (Nawojowa, Kamionka Wielka, Łukowica, SZCZAWNICA, Kamienica, Limanowa-wieś, Słopnice, Tymbark, Jodłownik, LIMANOWA - miasto powiatowe, Laskowa)
Dane wycieczki: DST: 162.40 km AVS: 23.26 km/h ALT: 1481 m MAX: 0.00 km/h Temp: 'C