Sobota, 28 września 2013Kategoria Rower szosowy, Użytkowo
Dane wycieczki: DST: 15.10 km AVS: 23.23 km/h ALT: 32 m MAX: 33.90 km/h Temp:9.0 'C

Wyprawy rowerowe nie są dla francuskich piesków, co codziennie muszą mieć odprasowaną bieliznę ;)
- 19:10 sobota, 26 października 2013 | linkuj
Czepiasz się. Nie wiem wprawdzie jak robi Wilk, ale nie ma problemu żeby taką koszulkę codziennie przepłukać. Schnie to błyskawicznie. Sam to praktykuję na wyjazdach. Trochę gorzej jest ze spodenkami bo pielucha trochę dłużej schnie, ale kilka godzin na słońcu i też jest sucha. W tym czasie można jechać w zwykłych spodenkach.
ideefixe
- 15:23 sobota, 26 października 2013 | linkuj
Cześć

Przejrzałem sobie Twoją stronkę :). Wpis GIBRALTAR 2013 mam pytanie na każdym zdjęciu (albo coś mi umknęło) jesteś w tej samej koszulce i spodenkach - BB 1008 miałeś po prostu zapas tych samych ciuchów, zakładałeś je do zdjęć (choć to wydaje mi się mało prawdo podobne) lub cały czas jechałeś w tym samych (choć to jest z byt przerażająca wizja abym mógł/chciał ją sobie wyobrazić)?. Pytam z czystej ciekawości :). Pozdrawiam Łukasz